Luleå Airport

Hej bloggen, nu sitter jag på flygplatsen i Luleå! Haha, det finns sjukt bra nätverk här ju! Planet lyfter 14.20, och landar 15.20. Vi kanske åker till landet direkt eller så åker vi imorgon, beror på vädret.. Iaf, hoppas planet inte blir försenat nu, så jag inte hinner träffa bästavän! Det skulle vara hemskt... Höhö, ska försöka övertala familjen om att ta tåget ist för taxi, dom är ganska envisa men men. Alla typ stirrar på mig för att jag sitter med en dator, ni vet dom är lite efter här ;-) Ne, skoja. Puss bloggen, måste dra.

http://www.swedavia.se/upload/Lulea/Pressbilder/lulea_airport_is.jpg
Elin:

åh jag mååste prata med dig!!!!!!!!!!! Är du i stan?????? kan jag ringa till din hem luuuuuuuuuuuuur? JAG MÅSTE VETA DIN LURK!!!! <3

Linnea:

Åh Luleå ;) Där har jag själv min släkt :)<3

Kommentera inlägget här: