Lite info

Hej, är fortfarande sjuk -.- Hela dan har jag legat i min säng och halvsovit och kollat på film. Åt lite glass också ;) Ganska mysigt att vara sjuk ändå! Men ska städa mitt rum lite nu, sen ska jag duscha, men efter det ska jag faktiskt börja på en ny design! Den här är sjuukt ful! ;o Och failad.. Aja, hörs efter allt det Puss!

Johanna:

Är oxå sjuk... -.-

Skit bra blogg!

Puss//Johanna

Angela Carlsson:

Gillar verkligen din blogg, hoppas du kan kolla in min! :) ♥

Sandra:

ja du Fanny hur ska man börja..

DAu börjar se lite rund ut..du kanske har gått upp lite eller? och röker du en fråga? BANTA! men jag hatar din blogg ibaln men ibland älskar jag den!men du är FJJORTIS! såg dig på stan du hade rand och allt och push up? du har inga bröst ens?

STÅR DU FÖR DIG SJÄLV?älskar din blogg ibland..Och det går ryken om att du..och sen hade någon sagt flera gånger att du ville köpa dna kompisars ringar :O

Anonym:

Tjena! Jag älskar verkligen din blogg! Du uppdaterar ofta, & skriver om saker då man bara inte kan sluta läsa ;) Hoppas att du kommer att fortsätta med ditt bloggande läääänge. Du har också grymt fin stil, kan inte du skriva lite mer i inläggen vad dina kläder kommer ifrån & sånt? Vore sjukt snällt. Kram <3

Kommentera inlägget här: