åååhh neej..

Oj glömde att jag hade en blogg och läsare som väntade på att jag skulle blogga, haha sorry för det.
Sitter i min säng, lyssnar på musik och spelar in mongo videos på mig själv... Haha så jävla normal jag är tack jag vet. Är fett uttråkad. Och imorgon ska jag till mitt jävla cp hor fitt land och vara där hela helgen! På valborg också fyfan vad roligt. Katta skulle ha följt med men hon fick inte.. Ännu roligare att vara själv verkligen.. ÅÅÅHHH har panik och typ ångest.. Jag har redan tråkigt vafan. Men jag kan iallafall bli lite brun, fick lite färg när vi va där förra helgen.. Men ändå det jävla landstället förstör min ungdom! Man lever bara en gång vafan, vill inte ruttna bort i nån jävla sommarstuga..

Var ful och osminkad, landet förra helgen. Äger på att köra båt fan ;)
louise:

ååh vad du älskar ditt land <333

Kommentera inlägget här: