Imorgon ska jag till..:

FRANKRIKE! Ska bli så jääävla kul, först ska vi till Paris och sen låångt söder om paris. Det ska bli typ 33° imorgon, hihi! Ska bara vara där en vecka, men det blir kul ändå. Så nu har jag packat massa sommarkläder osv och om 6 timmar åker jag! Så måste verkligen sova nu.. ;O Kommer va trött imorgon men kan sova på planet o i taxin. Jag har typ resfeber haha har aldrig varit i frankrike, ska bli så jävla roligt. Kommer ta massa bilder, vet inte om jag kommer kunna blogga därifrån men om det finns möjlighet så gör jag det :) Puss på er som är kvar i kalla sverige, ha de så tråkigt! ;) hahahah hejdåå!
Anonym:

fan paris är typ det bästa stället man kan vara på ska åxå ditt ;)

My Arnehed:

Goddag! vad intressant din blogg verkar vara. kommer verkligen att läsa på din blogg lite mer! :p Ha en trevlig helg :p

Kommentera inlägget här: