Svar på era kommentarer

-Hur kan du vara så brun? solar du bara solarium?
Svar: Jag använder brun utan sol hehe.. Solar inte solarium så ofta längre, jag vill inte få canser :/

-SVARA PÅ DETTA SNÄLLA DU SVARAR ALDRIG
Vad var det i din julkalender från The body shop??
Snälla svara... Och kan du inte ha en frågestund snart?
(bli inte arg/irriterad på det längst upp jag ville bara få din uppmärksamhet ) SNÖLLA aja... Puss
Svar: Haha ta det lungt.. :) Jag har ju inte öppnat den än.. Asså man öppnar en lucka varje dag ända till jul. Ja det kanske jag kan haha :) Puss

-I vilket program gjorde du den där bilden ? :)
Svar: I SketchBookCopicEdition.. Haha långt namn, det va första gången jag använde det haha

-Vart kan man köpa såna och hur mycket kostar den?
Svar: Man kan köpa den i fridhemsplan, skrapan och på bubbleroom tror jag.. Kostar 2000


-Varifrån kommer ditt skal till iphonen ? :)
Svar: The phone house :)

-Hahahahha är detta du? xd http://www.youtube.com/watch?v=LscO36q59QU&feature=related
Svar: ... Jag fattar inte hur du ens kan känna igen mig -.- Va 11 där skit liten.. Och JO VI DREV för er som inte fattar det..

Mer orkar jag inte svara på :) Föressten alla som ber mig videoblogga säger jag bara det kommer!

Malin:

Vad andvänder du för BUS?

Hur använder du det och såå? Ditt blir ju jätte jämt:D



Skiit fin blogg och du är skit snygg, Puss

Anonym:

eller hur håller med ovanstående, vilken andvänder du ? puss

Kommentera inlägget här: