Min tid åker in i ett svart hål...

Hej, ångrar att jag gick till skolan idag.. De va skit jobbigt och va fortfarande lite sjuk :/ Imorgon har vi prov också måste plugga nu hela kvällen.. Fan vart försvinner all min tid!? JAG HINNER INTE! Jag får stress det är så mycket att göra! Plugga till alla prov och shit som vi har, skriva en 10 sidors uppsats, svara på frågestunden, blogga varje dag, göra en ny design, städa mitt rum, äta, vara med vänner (ha ett liv kanske?) och chilla för de måste man ju också få göra.. Jag hinner inte asså vad tror dom att jag är nån jävla superwoman eller? åååh nån som har något bra tips på hur jag ska göra?! Aja bäst att sätta igång med plugget då.. Vi hörs sen puss

Me today, sommar feeling!
Felicia:

Så jävla snygg! :)

molly&isabelle:

hej, fin blogg! Tänka dig ett bloglovin byte? Kram isabelle & molly♥

jainaba:

snygg!:)

Kommentera inlägget här: