Påväg till skolan

Hej bloggen, sitter på tuben påväg till skolan nu.. Hehe försov mig för jag har inte kunnat sova på hela natten.. Kuul! Sen efter skolan måste jag följa med på släktmiddag med min farmor, farfar, kusiner, pappa och mina småsyskon. Sen skulle vi gå på nån konsert som min kusin är med i, men vi hörs sen puss puss! Skit konstig bild haha hann bara ta en så det blev den här, outfit! Haha och nej jag har ingen spiderman ring det är ett klistermärke på spegeln :D

Linda:

När ska du svara på frågestunden??:)

Julia D:

SKIIT fint "tublinne"! Skulle bli jätte glad om du skulle kunna säga vart du köpte det. Kram på dig! :)

ella:

vart ifrån kommer linnet? :) puss

Selina:

fin blogg

...:

vad heter du? :))

svar till den över.:

Är du blind? hahahaha det står med SÅHÄÄÄR stora bokstäver på headern ;) hahahaa <3

..:

hon heter fanny ??????????

johanna:

UPPDATERA!!!! :(

Emelie:

Jätte sööt :D<3 Den toppen du har på dig, jag har en sån fast det sitter ihop shorts och linne, vene vad den heter, hursom helst :p är inte den sydd som en baddräkt?

Kommentera inlägget här: