Sista inlägget 2012

Tjotjena bloggen! Har ätit 3 rätters nyårsmiddag och har fixat mig och ska snart gå ner till isen :) Det ska tydligen vara nån eldshow först sen så kollar man på finlands fyrverkerier kl 11 eftersom deras tid är en timme före, och sen blir det chilla där och sen blir det 2013! Det året ska bli bäst asså bäst! Ska satsa hårt i skolan och i allt annat och det ska vara mitt nyårslöfte tror jag.. Nu när det är sista delen av 9an osv.. Shit vad tiden går fort :O Känns som igår när det blev 2012.. Snart är man vuxen och börjar jobba.. Haha nej det är långt kvar ;) Och det här är det sista inlägget på hela 2012.. Bloggar nästa år då.. :D hahaha men här får ni lite bilder, pallade inte fixa mig så mycket är ändå bara i norrland men aa puss puss och gott nytt år!

Finaste mamma
Mormor och morfar.. hahahha

Lite ego pix jamen visst
Driv bild men här ser man den silvriga bhn jag fick av katta! :) Fin vaaa
Och sen outfit, helt standard men somsagt är bara med familjen ändå ;)
Anonym:

du är så fin Fanny! :) bästa bloggen

Kommentera inlägget här: