Snöland

Hej förlåt för jag inte bloggat, men är hos pappa och internet här funkar ibland och ibland inte och det har inte funkat förens idag så :) Guud det va helt hemskt väder idag IS kallt och skit mycket snö! Det var verkligen överdrivet mycket! Jag har aldrig sett såhär mycket snö i stockholm någonsin asså det är helt sjukt.. Visst sl brukar krångla på vintern men idag sa dom åk inte med oss och stängde av nästan alla bussar och vissa tåg.. Haha herregud visst de e mycket snö men det borde ändå gå att komma fram på vägarna.. Men idag kom min jacka iallafall! En boomerang visar bild sen! den va lite lång på mig heheh.. Hatar att va såhär kort inga jackor passar -.- Men nu ska jag bara ligga i min varma säng och kolla lite film innan jag somnar.. vi hörs imrogon puss! ni får lite random bilder också haha ;)
 jag idag

hahaha omg
vi väntar på bussen.. den kom aldrig haha
carla e psykobitch
Älskar gamla stan på vintern :)
Nova:

Hej, du är jätte fin<33
Jag har en fråga, hur lång är du? :)

Svar: Tack! Runt 1.60, puss
Fanny Vahlne

Anonym:

är du 94 eller 97 men kanske nått emellan, bara undrar haha xd

Svar: 97a haha :)
Fanny Vahlne

Kommentera inlägget här: