Bålsta

Hej sitter hemma hos edens pappa i Bålsta och kollar på släkten är värst. Haha så jävla rolig hur fan kan man göra så många tabbar på bara en helg? Haha men sover här idag och sen tidigt på morgonen ska vi till LONDON! Omg fan vad kuul! Haha vi typ hypar just nu hihi men nu är reklamen slut hörs sen! Puss (skit ful bild från igår, bjuder)

Issa:

Asså jag måste bara säga det här!

Du är SÅÅÅÅ jäkla fin! och din blogg är jätte bra! tjejen brevid dig på bilden är oxå jätte fin! sså avis! :D

puss

Adam Nielsen:

Hehe, skitful? :) inget fel på den rumpan där i alla fall :D

Anonym:

vilken gött!

magdis:

vilken fin bild asså jag är en ny bloggläsare i din blogg men din blogg e jätte fin jag tänker fort farande läsa din blogg hej då :) <3

Julia:

WOOHO ofta du va i bålsta? Jag bor där och jag har läst din blogg såå länge, säg till nästa gång du kommer hit så kanske jag får ta ett kort med dej? Jag skulle vilja det såååå himla mycket! Kram!

Kommentera inlägget här: