Utgång

Hej bloggisen, hade skit kul igår, vi skulle ju fira mig så vi satte oss på kattas tak och åt vattenmelon, kladdkaka, cola osv vi hade massa goda grejer :) Så satt vi där och chilla och snacka om allt möjligt och sen börja vi göra parodier på vår skola hahah "langar ett asgarv" hahahahha omg dör varje gång! HAHAH sen tagga vi ut till telefonplan och träffa massa där på donken, så käka vi lite och sen sov jag, katta, linnea och carla hos Katta. Sen idag var det ju jättefint väder så vi sola på taket hela dan, och nu är jag hemma med linnea och ska tagga till slussen och träffa Katta och carla, men det är säkert massa där, men nu måste vi skynda oss vi hörs sen när jag kommer hem puss!

Bilde från någon dag
QuackPack - En blogg, tre brudar:

Hej vi har skapat en ny blogg, och vill försöka våra gamla läsare, skulle vara super gulligt om du vill sprida den osv! Eller kanske om vi kan göra ett länkbyte? Kram! :)

Anonym:

När kommer svaren din sega jävel

Anonym:

så vacker du är!!

Anonym:

kan du svara på alla frågor i blogresponse ??

Anonym:

DU E BARA FÖÖÖÖÖR SÖÖÖÖÖÖT!!

daniella Book:

Jättefin blogg! Allt bra?:D

Anonym:

Dör för ditt utseende. Ge Mig, blir galen!

Ahmed:

Sexii ;)

Suzzie:

kan inte du ha bloppis? :=)

michaela.:

hur gammal är du? :)

josefinclara:

riktigt fin är du!

allt bra annars?

Anonym:

med alla bloggpauser den senaste månaden och den här så har du inte bloggat på 31 dagar haha :( <3

Anonym:

börja bloggaaaa pls <3

Kommentera inlägget här: