Sorry guys

Heej fina bloggläsare! Hoppas ni haft det bra i veckan utan mig haha.. :/ Iallafall den här veckan har det hänt mycket saker! I onsdags åkte jag med romme till klassen. Berättar om det mer sen och så får ni bilder osv :) Sen igår så fyllde Natti år och hon hade tjejmiddag. Vi var 14 tjejer så det va jättemysigt! Berättar om det mer sen också haha :)
 
Idag har jag iallafall gått till gymmet med Carla. Vi hann bara gymma i en halvtimme för det stängde.. Men det va ändå skitjobbigt för har inte varit där på någon vecka nu och är nästan tillbaka där jag började.. Haha men jaja! Sen gick vi och fikade på Waynes och pluggade lite. Så det var mysigt! Nu har jag bara legat och spelat spel på luren, Candy crush någon som spelar det? Om inte, börja de e awesome ;) Men ska hoppa in i duschen, vi hörs innan jag lägger mig puss!
 
I fredags
maja:

tack

olivia:

Vart är din skinjacka ifrån? och hur mycket kostade den? och när köpte du den?

Kommentera inlägget här: