Long time no see

Hej bloggen! Satt och kollade lite gamla bilder, facebook inlägg osv och kom då på att jag faktiskt haft en väluppdaterad blogg en gång i tiden haha. Så tänkte jag för skoj skull att jag skulle logga in och kolla läget lite, och såg då att jag fortfarande med jämna mellanrum har lite läsare kvar? Blev glatt förvånad! Så nu sitter jag här och skriver ett blogginlägg till er trogna läsare som fortfarande kollar ;)
 
Det har ju hänt så otroligt mycket sen sist jag uppdaterade - närmare 2 år - men jag ska försöka samanfatta lite om vad jag har för mig just nu. Till att börja med så tar jag studenten i vår! Så som man kan förstå är det väldigt många tankar på framtiden och själva studenten som snurrar just nu. Om mindre än en vecka har jag studentskiva. För er som inte vet vad det är så är det klassen som hyr en klubb och sen bjuder in sina vänner och man har ofta också ett tema. Vårt tema är "Jorden runt". Tyckte det var väldigt svårt att komma på vad man skulle klä ut sig till först men har nu bestämt mig för att vara cowgirl. Så var på stan idag och köpte bland annat en moccakjol, en vit tröja med snörning, cowboyhatt och hela köret haha. 
 
Det är även väldigt mycket att göra i skolan just nu och på lördag ska jag skriva högskoleprovet. Skriver det inte för att komma in någonstans nu, utan mer för att testa vart jag ligger till och vad jag kan, så är faktiskt inte så nervös. Har hört att det är bra att göra det flera gånger då man lär sig hur det funkar och sådär. Planen efter studenten är att börja jobba, helst heltid om jag lyckas fixa det. Så tänkte typ jobba i ett år, resa lite och bara ta det lugnt och lägga allt som har med skola att göra åt sidan. Har verkligen ingen studiemotivation kvar just nu så tror det är bra att bara släppa allt ett år och bara tjäna pengar och leva typ haha. 
 
Men nu tänkte jag gå och lägga mig, är sjukt trött. Ni får gärna lämna en kommentar om ni vill att jag börjar uppdatera igen lite då och då! Meen kommer nog göra det oavsett haha, kände nu när jag skrev att det var rätt skönt att skriva av sig lite. Men ha det bra så hörs vi när vi hörs, puss!
Bild från några dagar sen
Anonym:

Åh du måste börja blogga igen! Läste din blogg hela tiden för typ 4 år sedan och har kollat av några gånger per år om du kanske av en händelse börjat skriva igen och nu hände det!! Snälla börja igen älskar att följa dig!

J:

Åhhhh! Snälla börjar uppdatera lite mer och oftare hade uppskattats av såååå många!! Du är verkligen en stor inspiration

Unknown:

Du är så bra att jag blir crazy

Kommentera inlägget här: