Café 60

Hej bloggen! Det blev en fika på café 60 med Katta tillslut. Men borde inte gått ut mår mycket sämre nu :/ Men det va jättemysigt satt och snacka om massa grejer, lite girl talk sådär ;)
Haha juste vi är med i typ dolda kameran nu eller nåt.. Hahah nej men det va några killar som filma oss medans deras kompis satt och sa massa sjuka grejer.. Haha! Sen kom det en annan kille och fråga om våra nr och sen några andra på tunnelbanan också.. Haha lite kul att vi va ute i max 2 timmar och på den lilla tiden kommer 3 olika pers fram till en? Haha ;)
 
Men nu ska jag kolla på en film, sen ska jag antingen sova eller städa mitt rum.. Får se hur jag gör sen men det blir antagligen sova ;) Är helt död! Fast jag vaknade klockan 5 idag och har sovit i 13 timmar.. Haha helt sjukt hur kan man sova så länge? Aja sköönt var det iallafall ;) Men vi hörs sen bloggen puss puss!
 
Outfit och facelook från idag! 
Anonym:

Så fin ! Vart är din skinjacka från ??

Svar: Bikbok för typ 2 år sen :)
Fanny Vahlne

Anonym:

Det kommer fram killar till er för ni är så snygga! Ta åt er ;)

Anonym:

åhh du har börjat uppdatera! minns förut när du blogga, älckade din blogg. snälla börja uppdatera som förut igen!

Kommentera inlägget här: