Min dag

Hej bloggen, slaggar hos Katta igen... Idag så träffa vi Kiana och Amanda i gullmars och vi gick hem till Katta o va där ett tag. Sen drog vi och träffa Ameria och nåra fort och sen träffa vi Ludde och Felle. Vi drog till örnsberg typ och chilla där. Sen så drog vi och hämta donken mat med oss hem.. Hihi gott! Så vi kom typ hem för en timme sen och nu har vi bara chillat och ska snart kolla på Harry Potter. Senaste filmen eftersom vi ska se sista delen imorgon! Woho! Haha spännande juu, har fan växt upp med harry potter! Jag hoppades att när jag fyllde 11 skulle jag få ett brev från hogwarts.. Haha gulligt va? Aja puss på er!

Konstig bild, haha!

Anonym:

uppdatera babe!

anonym:

du är världens bästa bloggare!

amanda:

Har katta ngn blogg? Isåfall, vad heter den? :)

Johanna <33:

Har du slutat blogga? Eller har du bara skaffat ett vääldigt intressant liv? :D

Anonym:

du läser vanessas blogg vanezitas.blogg.se right

louise:

du har bara försvunnit :( älskar din blogg! har du slutat blogga eller?

Peder ;):

Hvor gammel er du ???:)

Peder ;):

Du er digg !!!!:) Hvor gammel er du ???:)

Bella:

En fråga läser dina föräldrar din blogg! Skulle vara väntlig om du gav svaret på min blogg<3 ps: Du är sjukt sööött och har sjukt fin röst gaaahh älskar den<33333

Anonym:

kanske man uppdaterar nångong ?

Anonym:

blogga nångång ?

pauline:

blogga!!!! fan läser din blogg flera gånger om dan! Uppdatera :D

Kommentera inlägget här: