U can do it

Hej hörrni, Vill ni verkligen att jag ska fortsätta blogga? Om ni vill det så kommentera något och om jag får över 100 kommentarer så fortsätter jag. Det är skit lite om man gämför med hur många som läser men kommentera om ni vill det.. Annars är det här sista inlägget på bloggen och isåfall ha det bäst underbara läsare! Puss på er! (och hallå ni som kommenterar flera gånger tror ni jag är efterbliven eller jag ser ip numret -.-)
Ni kan ju alltid följa mig på instagram -> Fannyvahlne :)
Anonym:

NEEJ INTE SLUTA BLOGGAAA

Anonym:

NEEJ SLUTA INTE BLOGGA

Anonym:

sluta

Anonym:

sluta

Anonym:

inte

Anonym:

bloggaaaaa

Anonym:

Fannyyyyy :(

Anonym:

haha okej damp men alltså har läst din blogg i typ två år nu, och även om du har varit borta lite ibland så fortsätter man läsa. :)<3

Elin:

Fortsätt blogga, din blogg är bäst! :)

Anonym:

Kaaaa!

Anonym:

Fortsätt blogga!!!

Caroline:

Fortsätt :)

janina:

fortsätt! :)

Maja Lovén:

Jag vill att du har kvar din blogg! jag gillar den jätte mycket, snälla. Ta inte bort den!

Anonym:

ta inte bort den!

tova :

Fortsätt! :D

Anonym:

fortsätt blogga!

Isabelle:

fortsätt! :-)

Matilda:

Ha kvar din blogg! Snällaaaa, ibland när du inte bloggar så läser man din blogg ändå!! Du skriver så bra! Snälla, ta INTE bort din blogg! <3 :)

seb:

fortsätt blogga ! Du har en skön blogg :)

veronika:

ta inte bort den.. :(

maja:

NEJ SLUTA INTE BLOGGA!!!!!!!

Anonym:

Fortsätt

elin! :

jag tycker du verkligen ska fortsätta blogga!
älskar att läsa den, riktigt bra!

Julia D:

FORTSÄTT!

Anonym:

Neeej ha kvar den!!

Anonym:

sluta ej

Petra:

Fortsätt blogga den äger och du är så jävla fin!

Somebody:

Nooooooo! Don't stop :(

Cynthia:

Don't stop :(

Anonym:

Fortsätt!

Anonym:

Sluta inte!

Felicia :

FORTSÄTT BLOGGA! älskar din blogg !

Felicia :

Fortsätt blogga, din blogg är bäst
snälla sluta inte blogga! :)

Monica:

FORTSÄTTTTT !!!!!!!!!! SLUTA ALDRIG BLOGGA ♥
puss

Anonym:

Fortsätt blogga!

Ameria:

Blogga idiot hoho . Och du ska DEFENITIVT fortsätta om du har haters som läser!

Elsa!:

SLUTA INTE BLOOGGA SNÄÄLLAAA!!!!

Elsa!:

Jag vill bara säga att även om du slutar blogga (SNÄLLA GÖR INTE DET) så snälla ha iallafall kvar bloggen! :)

Anonym:

NEJ FYY DU SKA INTE SLUTA! det är kanske inte så många som komenterar! MEN KOLLA PÅ DINA FRÅGER BOMB!!! du har många läsare de kommer bli besvikna! SLUTA INTEEE:(

matilda:

ja fortsätt! :)

Mikaela:

Snälla ta inte bort din blogg den äger fortsätt blogga som du gör !

Veronica:

Neeee ta bort den fan..

Anonym:

Sluta inte blogga!

Anonym:

Snälla ta inte bort den, du behöver inte blogga så mycket, bara lite någon gång liksom

Anonym:

Snälla ta inte bort den, du behöver inte blogga så mycket, bara lite någon gång liksom

Anonym:

Fortsätt!:)

Anonym:

blogga

:):

Sluta inte! :(

Anonym:

Har läst din blogg i över 2 år, när du precis hade börjat blogga på den här bloggen jag svär.. älskar din blogg! Så snälla, sluta inte blogga :(

Johan:

Go fanny

Katja:

Sluta inte! Det är jättemånga som gillar din blogg , du är den enda som bloggar bra och du är så fin! :)

felicia:

Snälla ha bloggen kvar! :)

Beundraren:

Neeej Fanny. Snälla, söta, snygga lilla du! Sluta INTE blogga! :(

Anonym:

ha kvar bloggen!

Frida:

sluta inte!!

-:

Ha kvaaaaaaaaar !!

Klara:

FORTSATT BLOGGA FANNY :)

Anonym:

BLOGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

Isabella:

Du får inte ta bort din blogg,JAG ÄLSKAR DEN!!!!

Clara:

Jag är också en av dina läsare som läst i typ 2 år och jag vill verkligen verkligen verkligen inte att du slutar blogga. Så snällaaaa fortsätt!

Felicia :

Snälla fanny, forsätt blogga för våran skull !
:)

Anonym:

Fortsätt!

Anonym:

Fortsätt!!!

Amanda:

BLOGGA SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Johanna:

Jag har läst din blogg i 2 år och jag vill inte sluta! Snälla sluta inte blogga :o

David:

fortsätt blogga!

Anonym:

sluta intee fanny!

Anonym:

VA NEEEJ SLUTA INTE BLOGGA

Anonym:

fortsätt!

Anonym:

Fortsätt snygging! Din blogg (+kenzas) är den enda jag läser så snälla ta det inte från mig ;) snäääällllaa

kaaaaarin:

fortsätt

Anonym:

Ta inte bort den jag har följt den ända sen du började vill gärna fotsätta :)

Anonym:

Fortsätt !!

de du:

sluta inte :)

Anonym:

neeej älskar din blogg!

Julia :

KOM IGEN, läst bloggen sen du var typ 12 och följt dig på youtube, Ta inte bort den!!!! Du är bäst! <333

aissa:

neeej sluta inte blogga fanny !

Anonym:

ha kvar den

Issa:

snälla blogga! älskar din blogg! :(

Beundraren:

Neeej! Snälla, snygga, sockersöta Fanny, du FÅR inte sluta blogga. :( Läser din blogg varje dag!!

Anonym:

ha kvar den!

Alice:

FORTSÄTT

Viktor:

Fortsätt fanny

Anonym:

Jaaa!

Hanna:

Fortsätt blogga! <3333

Olivia:

TA INTE BORT BLOGGEN!!!!!

Matilda:

Hej! FIN BLOGG!
Vart fixar du dina headers eller redigerar bilder osv och vad heter stilen som du har på texten? Ha det bra!!

vilma:

sluta inte din blogg äger yeyeyeyyeey!!!

Julia:

Fortsätt blogga! :D

Pauline Fredriksson:

Fortsätt blogga!

Jennifer:

fortsätt blogga!

emma:

blogga

Emelie:

Nej sluta inte Fanny! Din blogg är ju super bra! Älskar dina video inlägg också!

felicia:

du borde helt klart fortsätta! ♥

Rebecka:

Ta inte bort :)

louise:

Neeeej snäälllaaa jag ber dig Fanny, sluta inte blogga! Det första jag gör när jag kommit in på internet är att kolla in din blogg, snälla fortsätt blogga! puss & kram.

Felicia:

Fortsätt blogga! jättebra :D <3

Anonym:

fortsätt !

älskar din blogg.se:

fortsät blogga snäääääääääälla jag ber dig

Anonym:

Ha bara kvar deeen

Alva:

Kom igen fanny, du är grym! fortsätt blogga! :)

Izabelle:

ÅH FORTSÄTT!!

HBK<3:

FORTSÄTT DIN BÄSTA GULLIS :D ÄLSKAR DEN BLOGG FANNY!!

Maja:

SLUTA INTE BLOGGA!!

Anonym:

JA

evelina:

Fortsätt! :)

Sophie - pluggar till fotograf:

Hej!
Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt sommarjobb?
Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor! Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare för Oriflame!
Kontakta mig via bloggen eller på min mail: [email protected]

Du kan även vara kund hos Oriflame när du handlar via mig eller registrerar dig själv

/ Sophie Coper Oriflame Eskilstuna

Gabriella :

Fortsätt

HBK<3:

FORTSÄTT FORTSÄTT!! JAG ÄLSKAR DIN BLOGG OCH DET GÖR ALLA!!!!! snälla söta fanny fortsätt !! <3<3

HEJ HEJ :

Ha kvar bloggen! :)

M:

Keep Blogging! Sluta inte! :)

Anonym:

vvv

Li:

tycker att du ska fortsätta. :)

elllinor:

bloggaaaaa! :DDDD

Anonym:

D

olivia:

neeej sluta inte blogga :(

HAFSA:

DU MÅSTEE FORTSÄTTA BLOGGA..

Anonym:

Försätt blogga snälla! :)

Anonym:

Du ska blogga!!! :)

Amanda:

Nej fortsätt blogga. Jag har varit en av dina läsare sen i maj 2010 och jag älskar din blogg jätte mycket! Sluta inte, snälla <3

Amanda:

Nej, fortsätt att blogga! Jag har varit din läsare sen i maj 2010 och varje gång jag är på din blogg så blir jag alltid så glad :) Du är min inspiration.
Snälla, sluta inte <3

lilli:

sluta inteeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lilli:

sluta inteeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jacqueline <3:

ha kvar!<3

Anonym:

fortsätt!

Mina:

fortsätt!!!
jag älskar din blogg :)
checka gärna min också!

tanja:

fortsätt!

tanja:

fortsätt!

Charlotte:

Hej kikade in en sväng!
Allt bra med dig idag?

Tycker du ska fortsätta blogga :)

louise:

du ska fortsätta!V:D

l i l l t h i l d a ♥:

Fortsätt blogga!
Btw, du är sjukt fin! :)

Sanna Lindberg:

Nej sluta inte :(

Anonym:

forsätt!

Anonym:

BLOGGAAAAAAAAAAAAAA

Linda:

Blogga!<333

Amalia:

Nej snälla söta Fanny! Du har ju jordens bästa blogg!

lina:

SLUTA INTE BLOGGA

Mimmi:

Fortsätt fortsätt fortsätt! <3

Molly:

Finis fortsätt!! <3

Anonym:

TA INTE BORT BLOGGEN

Malin:

SLUTA INTE BLOGGA, du är så jävla grym! ;)

Malin:

Sluta inte blogga! Du är så jävla grym ;)

Anonym:

Sluta verkligen inte blogga !!
läser din blogg jämt.
Din blogg är bäst !! :D

Isabelle:

fortsätt blogga! :-)

angel:

ta inte bort !!!!!

amy:

ta inte bort din blogg snälla!

olivia :

du får inte sluta blogga!!!!!!!!!

nelly:

fan ta inte bort!

Elin :

Snälla sluta inte blogga <33

Anonym:

FORTSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTTTT

sofia:

sluta inte.

johanna:

fortsätt!!!!

felicia:

du måste ha kvar din blogg!!

Anonym:

Blogga..

stina:

sluta inte !<33

juliah:

Din blogg är bra Fanny! Sluta inte blogga, men om du vill ha en stor blogg så blogga oftare. Om du älskar att blogga så sluta inte men om du föredrar att blogga då o då så är det helt okej! Dina läsare förstår puss / Juliah

vanessa:

Jag älskar din blogg så snälla ta inte bort den :(

Neah:

Snälla sluta inte, jag älskar din blogg!! Kram<3

Anonym:

fortsätt

Anonym:

fortsätt!!1

Amanda:

fortsätt!!

Sofie:

sluuuuuuuuuuuutaaaa inteeeee

ottilia:

FORTSÄTT :D !!! DETTA E MIN FAVORITBLOGG :D !!

felicia:

Ha kvar din blogg! jag gillar den jätte mycket, den är jätte intressant att läsa!

jihng:

nneeej du få¨r inte

Du får inte :

neeejjj11!!!nfhyrbgin

Sanne:

nejnejnej!

Du får inte :

neeeejjj

Sanne:

nejnejnej!

Sofia:

Ha kvar din blogg den är jätte bra!

Elin:

Fortsätt blogga! den är jätte bra!

Cornelia:

Sluta inte blogga!!!:D

Mina:

Fortsätt blogga! <3

Mina:

Blogga

ebba lind:

fortsätt!:D

Anonym:

TJAAAA

Emma:

TA INTE BORT

celli:

Sluta inte blogga sötnos ;)

Sandra :

NEEEEJ! Du fr inte göra det!! Du måste fortsätta bloooggaaa!!! ;(

Anonym:

Snälla fortsätt! Har läst din blogg super länge! Snälla! <3

Anonym:

Fortsätt blogga :D

Lisa:

Fortsääääääätt! :)

stina:

snälla sluta inte blogga du äger du är min förebild !
jag ser upp till dig älskar dig du fick mig att börja blogga snälla sluta inte är så sjukt kul att läsa om ditt liv puss och kram
SLUTA INTE ...<3

stina:

nej sluta inte du är min förebild älskar det du skriver och är helt galen i dig kollar på alla dina gamla videoinlägg
sluta snälla inte är så kul att läsa om dina dagar och alla fina bilder sluta inte :/<3

Anonym:

Neeej snälla, sluta inte! Du måste fortsätta att blogga, du är bäääst jag lovar! Snälla fortsätt att blogga för alla dina läsares skull :*

vfgbjiol:

fortsättttt

Anonym:

försääääät

jasmin:

fortsätt!

yeney:

sluta inye!

Vanessa:

Fortsätt att blogga :)

Vanessa:

Fortsätt blogga :)

Johanna:

FORTSÄTT FANNY!

carro:

sluta inte!

Anonym:

SLUUUUUUUUUUUUUUUUUUTAAAAAAAAAA IIIIIIIIIINTEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

Kommentera inlägget här: