Katarian Diaz HÄR!

Hoola! sitter här hos fanny, eden pluggar och carla och fanny står och tvättar bort vatten från hennes
lampa haha psykooos... men jaa snart ska vi tagga till gullmars eftersom carla, eden och fanny ska sola INTE jag eftersom jag har ju fått bränn skador i mitt ansikte asso .. det är hemskt.. men jaa det är spnt man får leva med att gå osminkad nu ett långt tag haha:) men iaf fan vad tråkigt jag bloggar nu när jag får blogga gästblogga här :/
och se fick jag höra att mpnga av er fannys läsare inte gillar mig, men det borde ni göra för jag är
jätte gullig tro mig! haha egoboost.. men sånt är ju bra! man ska ge sig själv komplimanger, för så får man mcyket  bättre självförtroende! :) haha aja kolla gärna min blogg sötisar - http://diiaz.blogg.se/
Puss och kramisar // katten mulatten you know;) haha!
Linn:

gud vilken blogg! super cool asså!! kolla gärna in min blogg och om du vill så kan följa varandra via bloglovin? :D kram! <3

tang:

Bloglovin o instagram byte? :D

gabriella:

frågestund snart eller? :)

Lebanezza:

Ha en fortsatt trevlig måndag :)

Kommentera inlägget här: