JAG LEVER!

HEJ BLOGGEN! Jag är inte död! :D Haha vissa av er tror typ det men så är det inte. Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag har bott ganska mycket hos pappa nu senaste tiden och har inte fixat internet där än. Och annars har det bara varit så sjukt mycket att göra att jag inte ens hunnit öppna datan.. Jag har FÖR mycket saker att göra nu i skolan, kommer inte kunna blogga nånting förens allt är över.. Så jag tror nog det är bäst att jag bloggar när jag får sommarlov? Vad tycker ni? Skolan och mina betyg går ändå före allt annat visst? Så kommer ha bloggpaus nu ända tills sommaren. Det låter mycket men det är faktiskt bara 14 dagar kvar :) Hold on! Så börja läs igen den 13 juni! Då kommer jag börja blogga normalt igen! Kommer kanske slänga in lite små inlägg sådär men kommer inte blogga som vanligt..
Iallafall gick hem direkt efter skolan idag, åt middag med familjen och sen dess har jag pluggat.. Kommer nog sitta uppe väldigt sent ikväll och fortsätta.. Åh hatar skolan men vad ska man göra :( Iallafall mitt liv flyter på, lärt känna några nya osv. Också därför jag inte hunnit blogga, har för mycket annat för mig ;) Men vi hörs någon gång jag har lust att blogga.. Annars efter skolavslutningen. Ska bli BÄST med sommar!
PUSSPUSS LÄS IGEN 13 JUNI!


Jag idag, keping it awessoooome! Långt inlägg btw ;P
Liza:

skit fin blogg!:)

Lowisa B:

Snygg blogg!

Beundraren:

Lägg fokus på skolan nu de sista veckorna så du får bra betyg. :) Sen lägger du 100% på bloggen under sommaren med mycket uppdateringar osv. :) Ser framemot det!

issa:

Du är sååå fin!!! :)

Kommentera inlägget här: