Hasta la vistaa

Hej bloggen, förlåt för dålig bloggning idag men har pluggat skit mycket! Har matte prov imorgon + So inlämning man skulle skriva ett cv och svara på några frågor. Men nu är jag klar med So:n, kände att de va viktigast för matten kan jag, det är bara E prov imorgon så. Iallafall har haft en jättebra dag idag vet inte varför, är bara glaad! Och imorgon är det freeeedag! Men nu ska jag gå och duscha, vi hörs efter bloggen hasta la vista ;)
Anonym:

SERIÖST DU HÅLLER FAN ALDRIG VAD DU LOVAR DU BLOGGAR FAN ALDRGI HERREGUD SLUTAR LÄSA DIN BLOGG NU ADIOOS

Anonym:

blogga Fanny!

Anonym:

vare inte du som sa att du skulle blogga bättre ? ,

Anonym:

haha men låt henne blogga när hon vill, hennes blogg visst? om man bloggar så vet man att man ibland tappar suget och sen blir aspeppad på att blogga.

Anonym :

Hej du! Jag tycker det är jätte kul att läsa din blogg för att jag tycker att du är jätte bra men du har inte bloggat på skiit länge nu. Vilket jag tycker är jätte tråkigt..
Ville bara säga det, vill inte göra dig ledsen :(

Kommentera inlägget här: