Bra avslut på helgen!

Hej fina läsare! Har inte bloggat på över en månad! Vet att ni tröttnar på att jag inte bloggar osv men har så fullt upp med skolan med nationella, skit mycket plugg osv och allt annat i mitt liv just nu.. Men ska skärpa mig lovar!
Iallafall idag hade jag en jättemysig dag i solen! Först träffade jag Josef och hans 2 kompisar snabbt i gamla stan. Sen åkte jag hem till Katta och så gick vi och åt thai resturang på en mysig uteservering. Sen satt vi ute i solen lite och sen satte vi oss på Waynes och fika och snacka i flera timmar. Mysigaste dan på länge! Kom hem rätt sent så duschade och pratade lite i telefon. Men nu ska jag sova, börjar 8.20 imorgon med dans som första lektion.. Åh.. Så vi hörs imorgon puuss!
Bilder från idag
Anonym:

jaaa du bloggar igeeeenn!!!!!

Anonym:

vad heter du på insta? :)

Kommentera inlägget här: