Badat

Hej, det blev ett väldigt långt bad.. Haha låg och tänkte och lyssnade på musik. Har typ aldrig badat så skönt seriöst! Gjorde en hallon smoothie, tände lite ljus och hade på relaxing musik.. Höll på att somna typ ;) Sen har jag smört in mig med body lotion, fotkräm så man får baby fötter, målat naglarna osv, bara tagit hand om mig själv. Man behöver det ibland :) Men nu ska jag sova, börjar 08.20 imorgon måste komma i tid! Har typ aldrig kommit i tid till den lektionen men imorgon så! Haha men vi hörs imorgon godnatt!
Såå underbart!
emma:

Vart har du köpt din jacka i förra inlägget (militärgröna) och din skinnjacka?

Svar: Den militärgröna är från gina och min skinjacka är typ 2 år gammal från bikbok :)
Fanny Vahlne

katta patta <3 :

fanny kan du vara snäll och blogga... -.- // katta som håller på att dö här hemma utan dig!

Anonym:

BLOGGA

Linnea H:

fannnyyyy saknar dig att du inte bloggar..... Kollar in på din blogg varje dag så är det samma gamla inlägg.. Snälla.. blogga

Anonym:

FUCKING BLOGGA! Kommer sluta läsa

Kommentera inlägget här: