Jobb jobb jobb

Hej hej! Längesen man bloggade haha, men kände för att uppdatera lite snabbt. Säger inte att jag kommer börja blogga varje dag igen men kanske slänger in nåt inlägg då och då, så ofta jag kan/orkar/känner för det typ haha.
Kom precis hem från jobbet, har jobbat på Edelweiss i gallerian sen i våras för er som inte vet :) Det är kul men stressigt! Idag var det verkligen sjukt stressigt och riktigt mycket folk, men hellre det än att det händer ingenting. Iallafall har jobbat ca 6 timmar idag, känns bra med tanke på att jag sovit i 3 timmar inatt..
Nu är jag somsagt äntligen hemma och ska kolla på någon film och käka, sen kommer Carla och Hannah över och vi kanske ska på bio eller något sånt. Ska jobba imorgon igen så det får bli en lugn kväll haha. Men nu ska jag sätta på en film och mysa ner mig i soffan lite, hörs :)
Bild efter jobbet i omklädningsrummet haha
Anonym:

JAAAAAAAA DU HAR BLOGGAT <333 FORTSÄTT SÅÅÅÅ! PUSS

H:

OMG du blogga!!! Jippie äntligen

E:

äntligen *__* meeeraa!

Elin:

Vad jobbar du med? :)

Kommentera inlägget här: