Haha herregud..

Tyckte det var dags med ett videoinlägg :-)
Ni kommer få det allt oftare nuförtiden.. Hahah, jag låter som en gammal kärring ;)

Miira:

Super fin blogg! Hur mår du ?

elin:

fin blogg ;9

'..ella..Miranda...':

Fanny <3 :D

Anonym:

varför bloggar du inte?

michellemaiga':

Kan inte du göra en video när du sjunger?:)

Louise:

Haha, jag älskar ditt ansiktsuttryck när du säger: "Varör ska alla mina kompisar åke iväg?"

Haha, fin blogg också! Kram.

Elin:

Åh fanny egoistiska ung! "men hons ka köpa nått till mig så det blir bra" eller vad fan du nu säger. du ska fanimej inte få nått! du är ful som stryk !



Nej jag skoja bara ... Älskar dig sötnos klart jag ska köpa nått till dig :D Men jag måsyte få prata med dig !!!!!!!!! SakNR DIG!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3

olivia:

älskar dina videoinlägg,



vad heter ddne där eden i efternamn

nathaliepersson:

alltså naaaw vad söt du är :)

jag ska länka din blogg , den verkar skit rolig , länka min också? :))

PUSSSSSS !

Anonym:

Eden svensk heter hon ...



Men iaf, fanny, det är ingen ide att kolla din blogg när du inte ens bloggar. Du tar bara massor av plats på blogg.se så blir det trögare. Antingen bloggar du. Eller så bloggar du inte. Bestäm dig!

viilma:

hur gammal är du !? :)

amanda:

varför bloggar du inte?

snälla börja blogga igen :)

jag älskar din blogg! <3



kramar

Mange:

"Eden svensk heter hon ...



Men iaf, fanny, det är ingen ide att kolla din blogg när du inte ens bloggar. Du tar bara massor av plats på blogg.se så blir det trögare. Antingen bloggar du. Eller så bloggar du inte. Bestäm dig!"

----------



Nu tycker jag att det är dags att försvara tjejen som faktiskt är ägare till bloggen. Jag vill ju inte vara direkt elak mot någon men bara för informationens skull:



1. Jag håller med om att det inte är så stor idé att läsa en blogg som ingen skriver något på, men vill man, kan man ju använda Bloglovin för att se om något nytt har tillkommit. Sen får man också tänka på att det faktiskt är sommarlov och att även bloggare/bloggerskor troligtvis har roligare saker för sig än att sitta inne vid datorn.



2. Den fysiska plats den här bloggen tar hos BLOGG ESSE AB, får nog betraktas som ganska liten med tanke på hur många bloggar som ligger på deras servrar ;-) Vad gäller trögheten är den nog också rätt liten med tanke på den bandbredd Blogg.SE tillhandahåller till dom stora bloggarna. Med andra ord, om bloggen är tom, eller fylld lär inte påverka laddningstider på något hos Blogg.SE



3. Kom som sagt ihåg att det är Fannys blogg och hon bestämmer därför själv när hon vill blogga.

Passar det inte, finns det ju andra bloggar.. Patience plesase :-)



Som sagt inget illa menat, bara lite försvar i krigets tider :D

Kommentera inlägget här: