Sjuk

Hej, sitter och ska plugga lite. Kom precis hem, har varit hos pappa och ätit middag, sen träffade jag på Kurt i Gamla stan, så vi satt och snacka lite. Var hemma idag, mådde inte alls bra, har nog en förkylning på gång.. Men iallfall, har bara chillat idag, sov till 5 typ sen har jag kollat på film och myst lite, sen kollade jag och min lillasyster på Bambi, nostalogi! Haha men nu ska jag plugga, hörs sen!
Anonym:

fin! ofta du ser ut sådär när du är sjuk :d :o

Lisa:

Har dom butiken tessie i Stockholm? Som säljer söta blusar osv.
Tipsa om några bra butiker i Stockholm förutom typ hollister, bikbok, h&m, zara osv.... Gör gärna ett inlägg om detta.

Kram.

Ronja:

KAN DU BLOGGA SNART ELLER?:)

Linnea Ahti:

Hej världens finaste flicka!

Det var ett tag sen jag var inne på din blogg, TYVÄRR. Men haft mycket strul med hälsan och mycket operationer.
Går inte på detaljer för dem är så tråkiga så, strunt i det negativa och in med det positiva!

Men hoppas allt är bra med dig.
Kramar!

Kommentera inlägget här: