Sådär helg..

Har haft en tråkig helg, men ändå inte.. Det ända som va kul va igår med Sebbe. Haha lite nolifers ändå, vi satt bara vi 2 på en gård i fridhemsplan hela kvällen.. Hehe, vi satt och snacka och bara chillade. Eller juste, idag va jag, Eden, Natti så jävla flippade. Vi satt på tuben och verkligen garva! Herregud helt sjuka.. Sen vi ba men vi tågluffar och åker till hässelby, fast vi gick av i skanstull istället och gick mot eriksdal, träffa Johanna och några, sen skulle dom träffa andra Johanna och Maja, men då behövde jag dra hem.. :s Satt och kolla tv med min lillebror typ men nu orkar jag inte skriva mer, ska sitta vid min fina data och lyssna på musik men vi hörs snart puss!
pauline:

jag såg dig eden och natta igår på norrmalmstorg runt kvart i fem. Jag läser din blogg flera gånger om dagen, du va jätte söt irl. Vissa brukar inte se ut som dom gör på bilderna med de gjorde du. Grymt söt tjej! Kram

Alma:

Du är så jävla gullig.

Vanessa.:

Gör videoinlägg :)

Och lägg ut på youtube :)

Kommentera inlägget här: