Godnatt

Shoo jag är så sjukt trött så jag ska sova nu.. Haha klockan halv 10 mina syskon som är 4 och 7 ska typ gå och lägga sig nu.. haha men håller typ på att bli sjuk mår skit dåligt och är helt slut :/ Fuck you linnea du smitta mig.. Men aja förlåt för jag suger på att blogga men måste verkligen sova nu. Föressten vad vill ni att jag ska blogga om? Videoinlägg, outfits, bara som jag har eller mer musik, dagens bild osv vad vill ni ha mer av? Kommentera vad ni tycker för det skulle va jättebra att veta :) Jaa imorgon börjar jag kvart i 11 och då blir det riktiga lektioner.. Omg andra dan är det plugg på en gång de e hemskt! Sen imorgon efter skolan ska jag och Katta gå och springa typ en timme, så det blir nice. Men nu ska jag sova vi hörs imorgon puss godnatt!

Jag och Eden på personnebadet och jag ser ut som en rynkig tant hahaha
Anonym:

mer videoblogg!! och mer bildbomber för de e fett me kul ;)

Anonym:

Videoinlägg

Elin:

Videoinlägg, dagens outfit, musik..
Fast din blogg är jätte bra:D Men helst något videoinlägg, var ett tag sen :)

Katja:

Videoinlägg där du pratar om din vardag men också typ där du visar hur du fixar ditt hår eller sminkar dig tex :)

Anonym:

videoinlägg! :)

hej:

Outfit! och bildbomber!! kram

Amalia:

Bildbomber och videoinlägg!

Kommentera inlägget här: