GOD JUL!

Hej alla fina bloggläsare och god jul! Idag har det varit en väldigt jobbig dag med blandade känslor.. Haha vaknade runt halv 12 och då va släkten redan här så fixade mig fort sen gick jag upp och åt jul lunch. Sen gick jag ut och mötte katta och vi bytte julklappar. Haha alla fik va stängda så vi satte oss inne på 7-11 hahah :) Jag fick 2 bhar, en korsett typ, ett puder, parfym, en tröja, bodylotion och en puderborste.. Asså hon överdriver! Haha gullisen då jag kännde mig jättedum när jag bara köpt en bh+trosor och en mascara.. Ska köpa något mer till henne i smyg och ge som överasskning tror jag ;) Iallafall sen gick jag hem kolla på kalle anka och sen kom tomten dåra.. Har aldrig sett en så dålig tomte seriöst.. De va pappa som hade en tomteluva och bommulsrondeller fasttejpade som skägg.. Asså nej hahahah sen ramla dom av hela tiden så fail.. HAHA aja jag fick iallafall Iphone 5 och högtalare till, en sån där sunrise väckarklocka om ni vet vad jag menar, sen halsduk, mössa, vantar, strumpor, presentkort på gina och en bok.. Haha men det va bara från pappa ska ha mini julafton med mamma och få alla hennes presenter + mormors och morfars osv så det blir nog bra :) Men nu ska jag kolla på vampire diaries sen ska jag och pappa kolla på någon mysig film. Vi hörs sen puss puss!
Kattas och mina paket och sen våran skit fula gran och alla paket :)
Kommentera inlägget här: