Norrland nudå

Hej fina bloggläsare! Förlåt för så dålig uppdatering men ni vet hur det blir under loven :) Och veckan innan lovet så kunde jag inte heller blogga för vi hade julshow då, med rep sent hela veckan så orkade inte då. Kan lägga upp bilder om ni vill? :) Iallafall är i norrland kom hit i onsdags, har inte gjort så mycket här, bara sovit och chillat, varit med familjen, spelat poker, gått på promenader med hunden osv, Ja bara mysiga grejer ;) Imorgon blir det åka skidor, sen nyår och sen hem till kära stockholm! Så de nice! Saknar stan även fast det är mysigt här. Har rätt tråkigt sådär ibland ändå haha.. Men jaa nu har jag precis kollat på Alvin och gänget 3, haha den va rätt bra ;) Sen nu ska jag nog sova, ska upp kl 9 och åka skidor somsagt.. Kommer inte kunna somna eftersom jag gick upp kl 6 idag haha så det blir nog något inlägg till. Hörs snart bloggen puss puss!
 
Och här får ni lite random bilder från en rolig dag i skolan, haha bara för att jag ser ut som ett helvete just nu.. Enjoy
Hahaha garvar alltid så mycket åt dom här bilderna hahah bjuder! Saknar mina korvar :(
Matilda:

Här är du med!
http://palmblads.blogg.se/2012/december/dom-3-bloggarna-jag-laser-mest-just-nu.html

Kommentera inlägget här: