Svanstein ski

Hej bloggen, åkte skidor till klockan 3 och sen åkte vi hem. Va så jävla trött då så jag somnade och sov till sex haha.. Och nu håller jag på att fixa mig, ska bara sminka mig sen e jag klar ;) Iallafall de va så jävla kul att åka skidor! Har inte gjort de på ett år så de va skitkuul! Haha fast failade med liften hahaha.. de va en såndär ankarlift och har inte åkt en sån på typ 2-3 år så hade glömt hur man skulle ta den så försökte typ 10 gg sen kom en kille och hjälpte mig... hahaha skit pinsamt.. Men men hoppade lite också, yeah fett cooolt! Haha jaja men den här dagen blir nog ett bra avslut på 2012 i hope. Men ska fixa klart mig nu, puss puss!
Innan vi började åka

Haha skitful bild på mig i backen men bjuder på den :)
Skidoor
Bjuder på den med.. Mina söta små kusiner, Dustin och Ingmar :D
Kommentera inlägget här: