Movie time nu

HEEEJ bloggen! Hade det bäst i barcelona men kom hem för över en vecka sen, kanske lägger ut lite bilder senare men orkar inte nu :) Iallafall skit skönt med sommarlov! Har bara chillat galet med alla mina vänner men mest Katta, Eden, Carla, Linnea, Pavel och dom och Manni och dom däraaa :) Älskar sommaren fyyfan vad härligt det är! Haha helt happy :') Sitter och pratar med Katta i telefon, och snart ska jag poppa popcorn och kolla nån film så de najs.. jag har börjat blogga skit konstigt märker jag men ni får stå ut ni som fortfarande läser alltså.. Hahah men jag bloggar efter filmen då ska jag lägga ut några bilder från skolavslutningen :) pusspuss!

Just nu haha fuling :)
Matilda Nancy:

fin blogg!

Anonym:

Bloggaråååå

oakapq:

Bloggaråå

Alice:

skulle du kunna rösta på mig i hööks fototävling? skulle betyda mycket :)

http://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/3776/f6b2757dc6ddd7d3d8c8dc3f9834bd62c6216260/

Beundraren:

Härligt att du är hemma igen. :) Ser framemot mycket updates nu på sommaren. :)

mysan:

Skickar en kram till dej o glöm inte att du är unik för den du är! <3

Ps. gå gärna me i min grupp på facebook och känns dej unik elr släng in en fin kommentar! :)
" Mysans änglar! "

Sarah:

har du botox eller silikon eller nått bara undrar! :D

Kommentera inlägget här: