Påväg till skolan

Tjeena! Sitter på tvärbanan är påväg till skolan.. Är skit försenad försov mig lite hehe.. Bloggar mer sen är vid min skola nu pusspuss! :) just nu, bjuder

Joanna Elizabeth Eriksson:

När tog du din piercing?

T I F F A N Y:

Fin blogg tjejen, verkligen!

några planer för helgen? :)

gabriella:

frågestund snart eller?? :)

Johanna:

Hej, nu är mitt liv helt förstört.. min bästa vän liksom iggar mig.. och är liksom med en annan tjej hela tiden.

Läste i din frågelåda att du var liksom " utefryst" eller vad man säger..

Asså, vad tycker du vad jag ska göra? jag mår så jäkla dåligt av att min bästa vän skiter i mig totalt och går runt med en annan.

Jag är en person som blir lätt avis typ.. men kan du skriva i ett inlägg eller göra ett videoinlägg hur du tycker jag ska göra?

du verkar vara en person som är bra på sånt..



Kraam

Kommentera inlägget här: