Hemsk olycka

Hej hej! Sitter hemma hos pappa har precis kollat på 21st jump street! Haha dom är så korkade.. Aja iallafall idag slutade jag vid 12. Då gick jag och katta till skanstull, vi skulle ta tuben men så ville jag ta ut pengar.
När vi stog vid bankomaten kom det helt plötsligt en polisbil och poliserna sprang ner mot tunnelbanan. Vi följde efter för att se vad som hänt, men då hade dom stängt av stationen.. Så gick vi upp och då hade det kommit 4 brandbilar, 4 ambulanser och typ 7 feta polisbilar samt brand/ och poliskårs översten. Vi blev as rädda, nyfikna och tänkte, shit vad har hänt? Så gick vi ner igen och frågade vad som hänt.
Då hade alltså en tjej hoppat framför tåget. Jag frågade varför det var så himla många bilar, det är väl ändå bara att flytta henne? Svaret vi fick - Har ni sett köttfärs? Usch fy vad hemskt.. Tydligen fick brandmännen skrapa bort henne från spåret.. Och hade vi gått ner till tunnelbanan 2 minuter tidigare hade vi säkert sett det där...
Tycker det är så himla hemskt! Att en mäniska har gått igenom så hemska saker att hen inte vill leva mer.. Så orättvist. Mår illa
 
Anonym:

Nej!! Gud vad hemskt >:(

Anonym:

varför skulle 4 amulanser behövas om en människa hoppa?

Svar: Fråga inte mig! Det var därför vi tyckte de va så konstigt
Fanny Vahlne

Kommentera inlägget här: