Nu så!

Hej på er! Ni ser att jag har ändrat designen här på bloggen och skrivit en ny presentation osv. Allt är dock inte klart än, ska byta header och lite annat. Köpte ett tema här på blogg.se för 10 000 reklampoäng, jag är nämligen för lat för att sitta och krångla med stilmallar och grejer.. Men det var rätt fint hoppas ni tycker om det också!
Iallafall har ju då inte bloggat på ett bra tag, och har nästan inga läsare kvar.. :( Men får skylla mig själv! Bloggar ju ändå inte för att få många läsare utan mer för jag tycker det är roligt och skönt att skriva av mig, samt så kan mina vänner läsa vad jag gör. Men hoppas ni läsare hittar tillbaka!
Hursomhelst har jag börjat gymnasiet nu! Jag går numera på Jensen Södra inriktning ekonomi juridik. Började i torsdags och min klass är väldigt tyst och blyg av sig, men det släpper nog sen. Vi har ju inte ens gått en vecka tillsammans. Första dagen var ganska nervös men började med katta så det var ganska bra. Skolan i sig verkar lite si dådär.. Funderar på att byta. Men ska gå typ en vecka till och känna av hur jag tycker då, och om jag fortfarande vill byta så gör jag det.
Men vi hörs lite senare, puss puss!
maja:

Jaa fint det blev!! nu är de bara att forsätta blogga hela tiden så du inte slutar som du brukar.. :D :D

Anonym:

kul! Det blev assss bra

Kommentera inlägget här: