Bara att börja

Jag och Katta har bestämt att vi ska börja träna och komma i form till sommaren! Vi ska köpa gymkort och gymma på tisdagar. Sen ska vi börja på kick-boxning! Haha fett awesome man blir vältränad plus man lär sig självförsvar ;) Alltid bra att kunna faktiskt haha. Sen ska vi också gå och simma nån gång sådär ibland. Vi ska köpa träningskläder så man blir lite mer peppad, vi är så grymt lata så kommer verkligen behöva kämpa med att komma iväg till gymmet osv haha men jag ska! Det är säkert många av er som hade "att börja träna" som nyårslöfte, så här får ni en lite pepp bild att inpireras av ;) Haha puss på er och önska oss lycka till!
Angela:

Om ni vill komma i form till sommaren och få fin kropp så räcker inte bara en dag i veckan på gymmet.. Sj tränar jag varannan dag och jag känner att inte ens det kommer räcka för att jag ska bli fit till sommaren... Just letting you know :/

Svar: Aha.. Okej tack för hjälpen :)
Fanny Vahlne

Kommentera inlägget här: