Eriksdals

Hej sötisar hehe förlåt förlåt för sämst uppdatering :/ Idag va jag och katta på eriksdalsbadet, haha det va skit kul! Om man bortser från alla stalkers och peddon vi samla på oss.. Haha nej men vi hade några p12 som följde ofter oss och sen några typ 20 åringar som SPRANG efter oss.. Jag driver inte! Haha dom hade följt efter oss först sen dom skrämde typ katta så vi börja springa sen sprang dom efter oss och vi hoppa i forsen och aa jag vet inte hahaha de va bara jävligt överdrivet för vi såg ut som riktiga helveten idag.. Hahaha helt vinterbleka.. Men men vad ska folk förvänta sig ;) Sen satte dom sig i bubbelpoolen runt oss, dom va typ 20 pers, iallafall så satt dom och snacka på arabiska sen frågar dom om vi fattar vad dom säger vi ba nej då dom ba bra. Haha jahapp.
 
Och så har jag fått en massa kommentarer där ni frågar om jag fått en iphone5 osv, och jaa det har jag det va bara något konstigt när pappa skulle täckna abonemanget eller något sånt så det tog ett tag.. Men nu är den skickad och kommer på tisdag. Fett sköönt med en ny lur! Har haft den här iphone4an i 2 år nu och den är så jävla seg, allt minne är slut så kan inte ta bilder eller något.. Och jaa den är bara skit jobbig. Men nu ska nyduschade lilla jag gå och sova, så vi hörs imorgon mina bästa bloggläsare puss på er! :D
 
Bild från i fredags
Kommentera inlägget här: