Stan hela dan' wooop

Hej bloggen! Rolig rubrik höhöh har tråkigt.. Förlåt för dålig bloggning men det är lov så pallar inte blogga då.. haha men men iallafall har lyckats vända tillbaka mitt dygn perfekt till skolan imorgon! Dygnade igår och somnade kl 6 på dan sen.. haha skit jobbigt trodde jag skulle döö -.- Men iallafall vaknade klockan 4 imorse kunde inte somna om, så kolla på film åt frukost och bara chillade på morgonen. Sen kom katta till mig vid 11 så gick vi och åt lunch och sen gick vi på stan. Haha gick runt och asgarvade hela tiden, kunde inte sluta garva! Vet inte varför men men de va kul ;) Sen kom en tjej och fråga om vi jobbade, vi ba nej vi går i nian. Då sa hon att hon precis tänkte erbjuda oss ett heltids modelljobb och att hon trodde vi va 20.. Haha helt sjukt vi ser ju ut som 2 små midgets haha :P Men jaa sen gick vi hem till mig igen och satt och snacka ett tag sen gick vi ner till espresso house och tog en chailatte och prata lite till. Haha sen nu kom jag nyss hem. Har typ inte varit ute såhär länge på hela lovet så nu är jag skittrött! Ska snart gå och duscha, fixa naglarna, ta ansiktsmask osv fett skönt :) Men vi hörs sen bloggen puss puss! 
2 egos från idag ;)
Anonym avis tjej:

Asså du är nog seriöst den snyggaste tjejen asså:OOOOOOO!! Och din röööv asså halåååååå WTF!! Nee nu blev jag avis vill och också va så snygg:( Men iallafall verkar du va en go o glad tjej! och du har en sjukt bra blogg! :D

Svar: haha tack tack sötis :)
Fanny Vahlne

Matilda:

Fick inte du en iPhone 5? :)

Kommentera inlägget här: