Liten sammanfattning

Hej hej, måste bara börja med att säga att dom här 3 senste veckorna har varit så sjukt intensiva! Det har hänt saker varje dag, både bra och dåliga saker. Vi har haft en hel veckas rep till våran slutmusikal Hairspray, mer om det senare. Sen hade vi själva föreställningarna. Sen hade vi några dagar ledigt och då har jag mest umgåtts med klassen för att spendera dom sista dagarna tillsammans.. Sen har det varit bal, skolavslutning och så har jag varit på min kusins student idag också. Haha men jag går in på detaljer senare och så får ni bilder osv sen, ville bara blogga lite. Hörs sen puss puss!
Jag just nu, för trött för att synas så ni får en skruttig bild ;)
Louise:

vart kommer tröjan ifrån? :)

Svar: Hollister :)
Fanny Vahlne

Anonym:

ååh va fin dough nut!

Kommentera inlägget här: