Mys i skåne

Hej hej! Förlåt igen men är inte van vid att blogga eftersom jag inte gjort det på länge, så glömmer bort.. Haha men jag ska försöka komma ihåg!
Iallafall jag och madde sitter och gör massa skräckfilmer på vine, gjorde en rap låt på en app som blev as tung! hahah och ja nu sitter vi bara och lyssnar på musik. Har varit inne till stan idag, gick runt och kollade lite medans madde fixade sitt sommarjobb, hon ska jobba på intersport i Åhus, så avundsjuk.. Jag håller på att fixa ett jobb på djurgårn, kommer inte ihåg vad stället heter men det är ett jättemysigt utomhus fik typ. Nån som varit där? Får se om det blir av hoppas det! Men jag ska vara lite social nuu, puss på er!
Bild från midsommar, ni kan få fler bilder om ni vill?
Alex:

Fler bilder från midsommar!;D

Anonym:

jaaa fler från missommar

Kommentera inlägget här: