Tgi Friday!

He på er! Ligger i sängen och latar mig.. Haha sprang precis ner till 711 och köpte lite cola och popcorn som jag ska äta sen som en belöning. Haha ska städa mitt rum nämligen som ser ut som ett bombnedslag! Kommer ta flera timmar men måste göra det nu innan jag får typ massa djur i mitt rum.. Haha usch! Skulle egentligen plugga idag men ska upp tidigt imorgon och plugga hela dan sen kanske om jag gjort mycket kan jag gå ut på kvällen :)
Iallafall har haft en ganska tråkig fredag. Gick till skolan sen gick jag hem. Har kollat på min favoritserie Vampire Diaries och sen kollade jag på Röjar Ralph! Haha skitbra film ;) Älskar barnfilmer. Men jaja ska börja städa nu puss puss!
3 bilder från idag! Haha gud vad långa inlägg jag har börjat skriva.. Gillar ni lite kortare inlägg eller sånnahär?
Anonym:

så som du skrev nu är typ max man orkar inte läsa mer än så ..! Hahah

mirre:

fiin!

Kommentera inlägget här: