trött

Hej! Är så trött efter idag, första måndagen efter lovet.. Hade sista delen i svenska np, muntligt alltså. Gick rätt bra. Efter skolan gick jag och carla och fikade, skulle gymma egentligen men det blev inte av så ska göra det imorgon istället. Sen köpte jag lite smycken på gina, kan visa sen. Har precis kollat klart på en film och nu ska jag bara softa. Förlåt för ett sånt kortfattat inlägg men kommer typ somna haha.. Vi hörs sen puss!
4 fula selfie's, och mina älsklingar! Eden och dieynabaa
Anonym:

Hur orkar du vara så fin?

Fannys förebild:

Åååh jag älskar din klädsstil så himla mycket! förstår inte hur man kan ha en sån fin stil! hela du är fiiin, kan du inte ha en såndär " dagens outfit" grej om du vet vad jag menar som dom andra bloggaren brukar, skulle va jättekul för ja älskar verkligen din stil så himla mycket puss älskar din blogg fortsätt såhär som du gör du är bääast pusspuss älskar dig<33333333 förresten du är min förebild ja vill se ut som du o har alltid velat det puss igeeeeen<333333

majjsan:

hur har du fått till din hår färg? så fint har alltid viljat ha en sån färg men får aldrig till det det blir bara fel kan du säga hur du fått till det är du snäll? då har du mer o skriva om på bloggen oxå hihi puss <3

Pauline Fredriksson:

vart har du köpt den svarta koftan? Skit fin

you know who :

Men blogga då! Jag är sjuk har inget att göra...

Anonym:

Men åååååååh varför är du så dålig på att uppdatera? :( mycket roligare när du är social på bloggen

Elin:

jag är imponerad hur du orkar med alla gnälliga kommentarer osv. jag tycker du är en jättebra bloggare!
även om du inte hinner uppdatera så mycke så kan jag förstå det, för du har ju liksom ett liv du med. skit i alla bittra jävlar och fortsätt som du gör! <3

teffiiiisoso:

MEN BLOGGA FÖRFAAAAAAAAAN! ÄR TRÖTT PÅ DET HÄR

TILL ELIN:

Elin hållkäften, vi älskar ju henne det är just därför vi vill att hon ska blogga. Vi vet att hon har ett liv o vi förstår det men vi tjatar för att vi kanske har saknat henne? så vadå " skit i alla bittra jävlar " maaaan what the fuck? hör du ens dig själv hur du låter? DIE BITCH DIE -.-

Kommentera inlägget här: