So much to do

Hej hej, sitter och pratar i telefon med Madde. Har suttit och kollat kläder online hela eftermiddan.. Ååh varför kan jag inte va rik :( Haha i-lands problem.. Men iallafall har så sjukt mycket plugg att göra, sen ska jag till pappa idag så måste bära över typ hela min garderob och alla mina grejer dit, och det tar ett tag måste typ gå 2 vändor..
Iallafall idag har det varit en rätt chill dag i skolan, hade so, spanska och engelska redovisning. Jag tyckte det gick skit dåligt, satt och asgarva genom hela redovisningen.. Men fick B så det verkar ha gått bra! :o Mitt högsta betyg i muntligt nånsin så blev rätt glad! Men jaja nu ska jag börja plugga, vi hörs sen!
Har typ slutat platta håret, bara luggen. Bra/dåligt?
Anonym:

BRA! jätte fin

Anonym:

Det är jättefint så bra!

Kommentera inlägget här: