Onsdagar är värst

Hej älsklingar! Tänkte typ egentligen inte blogga för jag är så trött.. Men så loggades jag in automatiskt och såg några söta kommentarer så blev peppad av er! Haha! Idag va en skitjobbig dag.. Hatar verkligen onsdagar det är den värsta dagen i veckan! Värre än måndagar haha men det är nog bara för jag går "själv" i min grupp idag.. Om ni fattar vad jag menar :) För att katta bytte grupp bara för att hon är så jävla elak! Haha iallafall sen efter skolan följde jag med elakingen till frisören, de tog typ 7 timmar! Dog typ därinne! Hatar att sitta brevid och inte göra nånting -.-
 
Men sen när jag kom hem va jag fett hungrig så åt middag och kollade på efterlyst. Usch så hemskt vad folk håller på.. En 9åring hade blivit våldtagen så jävla äckligt! Massa fler saker också, någon som kolla? Om ni missade kan ni alltid kolla på tv3play ;) Men nu ska jag sova, ska verkigen försöka uppdatera bättre men just nu sista terminen av 9an så har jag skit skit mycket plugg eller så är jag trött.. Haha men fortsätt kommentera och peppa mig ;) Puss godnatt!
 
Bild från idag, kattas nya hår! :)
Lovisa:

Älskar dig fanny, fortsätt blogga ge aldrig upp! du är bäst tjejen! o förresten haha vem av er är längst du eller katta? hur lång är du o hur lång är hon? Hoppas att du svarar skulle blivit skit glad o lycklig om du kommenterar, det skulle göra min dag för jag älskar dig mest, du är min förebild älskareeejjj pusspuss ;*<33333

Kommentera inlägget här: