Hairspray!

Hej bloggläsare! Som jag nämnde förut så hade vi en stor musikal nu förra veckan. Det var hur kul som helst! Kom så mycket närmare alla i klassen och alla lärare. Vi var där en hel vecka från 08-17 och repade hela tiden, sen hade vi föreställningar hela helgen och måndag och tisdag, flera om dagen så var i skolan från typ 07-23. Sen har vi repat på helger också. Så det har varit jävligt hårt jobb men så värt det! Det har varit jättekul verkligen! Men nu får ni massa bilder från produktionen, har tagit bilder från massa i min klass så alla bilder har inte så jättebra kvalite men men, enjoy!
Har en svart asful peruk på några bilder, var tvungen att ha det när jag var roll..
Bjuder haahha
Gråter efter sista föreställningen..
Fick 4 blommbuketter av min famij.. Överdriv haha
Bild på peruken.. Haha fyfan den kliade, va skitvarm och så jävla fuul
Inne i kör rummet
Så mysigt, alla satt och åt pizza, sjöng gamla låtar vi gjort tillsammans och grät.. haha
SÅ! Haha det var ganska många bilder.. Kommentera så lägger jag upp fler, fast som jag är med på mest haha!
josefin:

va fina bilder!! och du va jätteeeeefin! <3 love

Kommentera inlägget här: